Magazynowe wózki do komisjonowania

Podwozie

Pozycja operatora

Kontrukcja podwozia jest składana w celu zminimalizowania konieczności spawania indukcyjnego w celu zapewnienia maksymalnej trwałości i stabilności oraz najwyższej wytrzymałości.

Wyposażony w solidny amortyzator uderzeniowy, który pochłania energię w przypadku zderzenia. Jego ustawienie w czterech stałych punktach podpracia gwarantuje wyjątkową stabilność, zwłaszca na zakrętach. Obracające się koła z łatwością można regulować, dzięki czemu można utrzymać doskonałość przyczepność kół, bez ich namiernego zużycia. Jego podwozie znajduje się w odległości zaledwie 800 mm od podłoża, platforma operatora montowana na silentbloki, znacznie przczynia się do zmniejszenia poziomu zmęczenia operatora.

Dzięki szczegółowej analizie projektu stanowiska operatora, model ten zapewnia wyjątkowy komfort pracy. Platforma opertora została umieszczona zaledwie 155 mm od podłoża, by ułatwić wsiadanie i wysiadanie.
  • wygodne oparcie
  • przycisk w razie zasłabnięcia opertora
  • platforma operatora montowana na silentbloki w celu zniwelowania drgań
  • komora baterii i maska silnika wykonana z tworzywa ABS (acrylonitrile-butadiene-styrol), dzięki temu są w stanie wchłonąć nawet silne uderzenie bez odkształceń.

Prowadzenie

Funkcje hydrauliczne

Niezależnie wzbudzany silnik o mocy 2.6kW, będący w stanie sprostać największym wymaganiom wydajności, dostarczając niezbędną moc i zasilanie bez względu na poziom obciążenia. Poziom prędkości uzależniony wyłącznie od pozycji pedału gazu.
Mocny/wydajny, cichy, elektronicznie sterowany silnik elektryczny do wyciągów pionowych, który reguluje ilość obrotów pompy, która zapewnia właściwy poziom oleju, zapobiegając w ten sposób wstrząsom podczas podnoszenia (model 620 PM i PMV)

System elektroniczny

OMG czołowe wózki widłowe są wyposażone w elektroniczne sterowanie z odzyskiwnaiem energii podczas:
  • zwolnienia pedału gazu
  • zmiany kierunku jazdy

System ten monitoruje wszystkie funkcje urządzenia i umożliwia dokonywanie zmian w celu optymalizacji wydajności maszyny, dostosowując ją do rodzaju wykonywanej pracy.

Wszystkie parametry dotyczące prowadzenia i hamownia są ustawiane i regulowane elektronicznie poprzez programowanie konsoli, zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami klienta. Dzięki specjalnemu oprogramowaniu możemy kontrolować prędkość podczas rozładunku, załadunku i nachylenia.

<< powrót